Dzięki sprawdzonemu już systemowi, każdy klient ma możliwość sprawdzania na jakim etapie naprawy jest dostarczone urządzenie.
Aby sprawdzić stan zgłoszenia należy w powyższym polu wpisać Numer zgłoszenia z potwierdzenia (oznaczone czerwonym kolorem na obrazku wzorcowym), które otrzymali Państwo przy oddawaniu sprzętu do naprawy. Po naciśnięciu przyciku "Sprawdź" uzyskają Państwo informacje odnośnie statusu naprawy.
Możliwe są następujące statusy:
Serwis działa od Stycznia 2004r. W tym czasie zdołaliśmy zdobyć autoryzacje producentów sprzętu muzycznego YAMAHA, CASIO, LDM Electronics, BOX electronics, czy Electro-Harmonix. Oprócz tego obsługujemy także klientów ze sprzętem muzycznym innych firm (np. Roland, BOSS, Edirol, KORG, Solton/Ketron, Marshall, Peavey, JBL, Alesis, i wiele innych).
Dbając
o naszych klientów, ten dział firmy stale jest rozwijany:
- systematycznie doposażamy serwis w kolejne narzędzia specjalistyczne;
- powiększamy magazyn części zamiennych po to, by skrócić czas naprawy
sprzętu do niezbędnego minimum;
- upraszczamy system informacji o pozostawionym sprzęcie, czego
przejawem jest chociażby ta strona.
Jesteśmy otwarci na sugestie, co powinno według Państwa znaleźć się na tej stronie. Jednocześnie chcemy, aby ten serwis internetowy był niejako dodatkiem do serwisu sprzętu muzycznego, usprawniającym kontakt z Wami, naszymi klientami.
Z poważaniem
Tomasz Kaminski